Home staging, alebo profesionálnu prípravu nehnuteľnosti určenej na predaj či prenájom, nájdete v ponuke každého dobrého realitného makléra. Ukážeme si, ktoré sú zásadné argumenty za to, aby ste o home stagingu pri ponúkaní svojej nehnuteľnosti uvažovali ako o výhodnej investícii. Má totiž vysoký potenciál sa vám vrátiť nielen z hľadiska finančného, ale aj z pohľadu výraznej časovej úspory.
Zabodujete už na prvý pohľad: nechajte záujemcov zamilovať sa do vášho bytu!
Home staging urobí z vašej nehnuteľnosti atraktívny priestor, vyzdvihne jej silné stránky a podčiarkne jej prirodzenú charizmu. Vhodným usporiadaním nábytku, prácou so svetlom, prevzdušnením priestoru a detailne premyslenými doplnkami viete vykúzliť takú atmosféru bývania, ktorú si záujemcovia zapamätajú a budú sa k vašej ponuke v mysli vracať.
Ukážka našej práce: úprava bytu prostredníctvom home stagingu: obývacia izba
Vieme, ako vašu nehnuteľnosť dobre zladiť z hľadiska farebnosti interiéru, kam postaviť jednotlivé kusy nábytku, či kde bude najlepšie pôsobiť váza s kvetmi. Nehnuteľnosť presvetlíme a usporiadame tak, aby bola dobre pripravená na profesionálne fotografovanie aj na úžasný prvý dojem pri prehliadkach.
Záleží nám na tom, aby záujemcovia odchádzali s pocitom, že videli čistú, pekne upravenú a dizajnovo inšpiratívnu nehnuteľnosť.
Vyniknete nad konkurenciou: zrýchlite proces a predáte za vyššiu sumu
S pozitívnym prvým dojmom sa viaže ďalší benefit. Tým je okamžité odlíšenie sa od konkurencie. Získavate tak väčšie množstvo záujemcov a celý proces sa zrýchľuje. Nie je výnimkou, že sa byt pripravený pomocou home stagingu predá v časovom horizonte niekoľkých dní.
Ukážka našej práce: úprava bytu prostredníctvom home stagingu: kuchyňa
Inzercia, ktorá je starostlivo pripravená a doplnená o profesionálne fotografie dizajnovo upraveného bytu, má výrazný náskok v návštevnosti i reálnom záujme pred inzerátmi ponúkajúcimi pár fotografií tmavých miestností urobených narýchlo mobilom.
Predávate už hotovú predstavu domova
Hovorí sa, že predávať treba vždy viac konkrétnu hodnotu pre kupujúceho, než vec samotnú. Ak ponúkate kreslo, hodnotou je pohodlie, predstava príjemného odpočinku. Keď ste dílerom áut, predávate pocit bezpečia a spoľahlivosti, ale aj hodnoty kvality, prestíže a výkonu. Úspech v predaji výrobcu nábytku bude takisto vyšší, ak vám ukáže vzorovú obývačku a pohovku v nej zladenú s celým interiérom, než keď vystaví niekoľko pohoviek vedľa seba v sivej miestnosti.
Nie inak je tomu v predaji nehnuteľnosti. V tomto prípade ponúkate predstavu domova. Prostredníctvom profesionálneho home stagingu viete ukázať potenciál vašej nehnuteľnosti v plnej kráse. Vytvoríte tak predstavu trendy domova, dostatočne odosobnenú, aby sa s ňou vedelo stotožniť veľké množstvo záujemcov a zároveň dostatočne konkrétnu, aby každý jeden záujemca videl možnosti trávenia času rôznymi spôsobmi.
Zdroj: autorka Francesca Tosolini na Unsplash
To znamená, že byt pripravíme tak, aby v ňom neostali osobné veci či pripomienky životného štýlu pôvodných majiteľov, napríklad fotky, magnetky, či suveníry. Súčasne ale vieme byt naaranžovať tak, aby sa páčil. Farebne ladiaca prehodená deka cez operadlo kresla, či šachovnica na stolíku urobia s predstavivosťou záujemcov svoje.
Zároveň ukazujete záujemcom konkrétne možnosti dizajnového usporiadania. To je vysoká pridaná hodnota pre záujemcu. Ten sa totiž môže inšpirovať priamo na mieste. Oproti návrhu od architekta má možnosť vidieť usporiadanie naživo, v konkrétnom a konečnom priestore, nad ktorým sa zamýšľa.